Nieuw op Lions Boulevard

Lions Boulevard_LionsCup

Met de LIONS CUP organiseert Lions Club Waregem voor de eerste maal een Goede Doelen competitie tussen bedrijven en verenigingen. Deze competitie bestaat uit een aantal plezante proeven waar iedereen kan aan deelnemen. Hierbij ontvangt het winnende team een bedrag van €2500 te schenken aan een Goed Doel naar keuze, kunnen ze de  wisselbeker mee naar huis nemen en verdienen ze eeuwige roem.  De Lions Cup vind plaats in het Regenboogpark op vrijdag 28/06/’24 tussen 18:00u en  20:00u gevolgd door de podiumceremonie om 20:30u.

Vrienden en sympathisanten zijn van harte welkom om hun team aan te moedigen en zo ook mee te genieten tijdens de Lions Boulevard.

De proeven:

Wie kan deelnemen:

Hoe deelnemen:

Lions Street Art
Street Art

Een tweede nieuwe activiteit in het programma van Lions Boulevard is LIONS STREET ART, dat zich richt tot kunstliefhebbers.

Meerder graffiti artiesten krijgen tijdens het event de vrijheid om hun creativiteit t euiten op betonnen elemente die zich bevinden rond de vijvers in het Regenbookpark.

Bezoekers van Lions Boulevard zullen de kans krijgen om de artiesten tijdens het event live aan het werk te zien.

Dit zal een extra dimensie en kleur geven aan ons belevingsfestival.